ZŁOTA DRUŻYNA L’OREAL

Wszyscy już chyba przywykliśmy do tego, że marki kosmetyczne do promowania swoich produktów wybierają młode kobiety o nieskazitelnej cerze. Jest jednak jedna firma, która postanowiła wyłamać się z tych schematów! Chodzi o L’Oréal Paris, który do kampanii swoich kramów do cery dojrzałej z linii Age Perfect zaprosił dojrzałe kobiety. I to jakie! W Złotej Drużynie L’Oréal znalazły się dobrze wszystkim znane Helen Mirren (72 l.), Jane Fonda (80 l.) wraz z  Julianne Moore (57 l.), a także francuska aktorka Isabelle Adjani (63 l.), przepiękna niemiecka aktorka Iris Berben (67 l.) oraz amerykańska aktorka i piosenkarka Vanessa Williams (55 l.).

Badania przeprowadzone przez L’Oréal wykazały bowiem, że 70% kobiet w wieku powyżej 55 lat twierdzi, że czuje się niezauważana przez społeczeństwo, a aż 87% z nich uważa, że nie są reprezentowane w reklamie. Adrien Koskas, dyrektor zarządzający L’Oréal w Wielkiej Brytanii, powiedział, że Złota Drużyna ma być próbą zmiany postrzegania przez media kobiet dojrzałych. “W L’Oréal Paris chcemy  wspierać kobiety w każdym wieku. – mówi w ostatnim wywiadzie dla Mail Online – „Złota Drużyna to znakomita grupa kobiet, które odniosły niesamowity sukces w życiu zawodowym i które zjednoczyły swoje siły by pokazać kobietom 50+, że w tym wieku można wyglądać i czuć się lepiej niż kiedykolwiek!”.

Bardzo doceniam inicjatywę L’Oréal Paris. To świetne, że wreszcie kosmetyczni giganci dostrzegają potrzeby dojrzałych kobiet. Życzyłabym sobie jednak, by L’ Oréal zadziałał także na lokalnych rynkach. W polskiej kampanii kosmetyków Age Perfect chciałabym zobaczyć takie osoby jak Urszula Dudziak, Agata Kulesza czy Aleksandra Konieczna. W końcu my też  mamy mądre, piękne, dojrzałe kobiety, które śmiałoby mogły konkurować z największymi gwiazdami Hollywood. A WY kogo byście chciały zobaczyć w polskiej reklamie kosmetyków Age Perfect?

Newsletter

Zapisz się i buduj z nami silną i zangażowaną społeczność

Komentarze

Dana
Fajnie, ze kobiety 50+ zaczynaja byc dostrzegalne i taka ZLOTA DRUZYNA w RP winna zaczac grac. Jedno ALE to to , ze L'Oreal testuje na zwierzetach i to w znacznym stopniu deklasuje, a nawet blokuje moj entuzjazm.
24.08.2018, 13:13:36

Podziel się z nami swoją opinią