REWOLUCJA DOVE PRO AGE

Jeszcze 15 lat temu nikogo nie dziwiło, że produkty kosmetyczne dla kobiet dojrzałych reklamowały nastolatki.Jedną z przełomowych kampanii reklamowych, która przyczyniła się do zmiany tego trendu była kampania kosmetyków Dove Pro Age. W 2007 roku Dove zaprosiło do udziału w reklamie kobiety w różnym wieku i o bardzo różnym wyglądzie. Ich piękne nagie zdjęcia umieszczono na reklamach z podpisami: „Za stara na udział w reklamie anti-age”, „Za dużo zmarszczek by wystąpić w reklamie anti-age”, „Za dużo przebarwień na skórze  by wziąć udział w reklamie anti-age”, itp. Kampania odbiła się dużych echem na rynku międzynarodowym i zapoczątkowała zmianę podejścia do kobiet po 50-tce.

W Polsce w reklamie linii Dove Pro Age wzięły udział Edyta Jungowska, Ewa Kasprzyk, Beta Tyszkiewicz – pamiętacie?

Newsletter

Zapisz się i buduj z nami silną i zangażowaną społeczność

Podziel się z nami swoją opinią